Gunilla Lind Hasselager
Beskrivelse
Gunilla Lind Hasselager har danset hos Dans I Nordvest siden 2005. Gunilla er uddannet fra Heleneholms Gymnasium (SE) og Copenhagen Contemporary Dance School, hvorfra hun blev færdig i 2013. Udover sit arbejde som underviser, arbejder Gunilla som danser og koreograf. Hun har opført sine koreografiske værker på forskellige platforme i Danmark, så som Young Choreographers på HAUT, Copenhagen Choreographers Competition, Aaben Dans i Roskilde, Vildskud Teaterfestival, Koreografi Konkurrencen og Take The Stage i Dansekapellet. Gunillas undervisning indeholder bevægelseskvalitet, grundteknik, improvisation, partnering og repertoire.
Til tylskørt danser vi i vores flotteste glimmer outfit/tylskørt og udlever vores indre prinsesse drøm. Timen består af en blanding mellem kreativ børnedans og nybegynder ballet. Vi fokusere på bevægelse gennem sjov og leg, samtidige med at børnene bliver introduceret til de basale trin inden for ballet.
Se hele beskrivelsen
  Dans i Nordvest - Bispebjerg Torv 1 - 2400 København NV - Tlf: 35 82 11 71